Malin - Lördag

Hejsan! :)

Jag är förkyld, igen, så har inte orkat skriva något förrän nuuu.. men i alla fall - idag så har jag och Emma varit och ridit, båda sjuka :P Under resten av dagen har jag kollat på typ 1000 avsnitt av Life of Ryan som äger, fast jag hade redan sett alla avsnitten, så det var lite tråkigt men det är så bra så det gör ju inget:P Efter det så kollade jag på Family Guy som äger och efter det Simpsons, alltså är det enda jag gjort idag är att kolla på tv :P

Men nu ska jag fortsätta kolla på den boringmelodifestivalen, jag tycker verkligen inte det är bra men jag måste ändå kolla på det, skitstörande, haha tvångstankar?! :P

Hörs imorgon om jag orkar och hinner för då så ska Lotta och jag in till stan och hitta på nåt, kolla i affärer, kanske på balklänningar också :P

Nej nu var nyss Amy Diamond, den enda bra i melodifestivalen tillsammans med BWO;) haha





Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0