Malin - Melodifestivalen!

Godkväll!

Någon som kollade på melodifestivalen? Själv så gjorde jag det och man kan väl säga att det var SKIIIT! haha, nej men jag hejjade på nr 4. H.E.A.T - 1000 Miles & nr 8. EMD - Baby Goodbye, men självklart så gick ingen av dom vidare, istället gick tjejen med killrösten/operan vidare, man ba: eeeeehh??? Haha asså jag blir bara sur av att kolla på Melodifestivalen, ingen man vill går vidare och en av dom sämsta (enligt mig) går vidare liksom.. :P

Okej, nu släpper jag det! Här kommer istället ännu en låt som Ellinor skickade mig som hon(och tydligen många andra) tycker ska vara med i New Moon, riktigt bra låt! :)


Hana Pestle - Need (Need for New Moon) + lyrics


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska väl gå och duscha snart också...

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ASSÅ, OM DE INTE TAR MED DEN LÅTEN I NEW MOON BLIR JAG SKITSUR! <3

2009-03-15 @ 20:03:23
URL: http://nallenellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0