Malin - Skola skola skola...

Hejsanhoppsan!

Nu var det ett tag sen jag skrev men tyvärr så har jag haft fullt med skolan, har pluggat varenda eftermiddag, något jag verkligen inte brukar göra.. Även nu ska jag plugga, eller skriva en uppsats till musiken som ska in imorgon... haha, vet ni? jag, Lotta, Madde & Ladi stannade kvar i skolan till ca 18.00 (Ellinor, Bellen & Elektra gick tidigare)veftersom vi höll på med bilden som vi inte var färdiga med, vi var helt ensamma i skolan, hehe, inget liiiv :P
Imorgon kommer jag också behöva plugga mycket så jag antar att vi hörs på fredag och jag inte lyckas klämma in nåt inlägg nånstans, hoppas det men vi får se!

Nu ska jag fortsätta kolla på Life of RyanMTV, det är bra :) Sen ska jag även göra Musiken somsagt... :P


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0