Malin - Skolan

Goddag! :D

Hur är det med er denna soliga dag da?
Fast det är riktigt kallt ute men solen är verkligen värmande, det är skönt :)

Nu sitter jag i datasalen och jobbar med olika organisationer, jag har tagit WWF(Världsnaturfonden), men det går inte riktigt frammåt, ska möjligen ändra till WSPA(organisation för att skydda djuren) men jag vet inte riktigt. Det går i alla fall inge bra så därför skriver jag här istället. Skriver ändå bättre hemma ;P (visst, skyll på det du malin:P)

Iallafall, i eftermiddag så hoppas jag att Lostboxen har kommit och om den har det så kommer jag nog inte skriva, så jag skulle säga att vi hörs imorgon men då ska Elin tyvärr ha datorn, men jag kan hoppas att jag kommer hem innan hennes och hinna skriva ett inlägg, vi får se, annars hörs vi väl på torsdag! :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0