Malin - Sveriges Riksdag!

Goddag!

Nu är jag hemma ifrån ridningen, eller kom väl hem för nån halvtimme sen.. På ridningen så gick det riktigt bra, det är så roligt när det går bra :D Red Amigo som vanligt :)

Hallå vet ni?:P, i torsdags på blocket då var jag och kollade på Fredrik Reinfeldt i Sveriges Riksdag, det var coolt men riktigt tråkig, (det var vakter som på en flygplats, man va tvungen att gå igenom en säkerhetskontroll och lämna ifrån sig väskan och en massa sånt, känns liite onödigt :P) men vakterna gick tillomed runt och väckte personer som hade somnat.. mhhm :P





Nu ska jag nog gå och duscha, om jag orkar, sen ska jag hitta på nåt att göra :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0