Malin - hund

Hejsanhoppsan!
Har inte skrivit på länge för jag har varken haft tid eller någon data..

Nu sutter jag här färdigpackad och ska snart hoppa in i duschen så ska vi åka iväg till våra kusiner/moster i Karlskrona :)

Och vet ni?
Vi har skaffat hund:D vi hämtade henne i fredags, yaaay :D Hon heter Freja och är 1 och ½ år :) *happyface*


Såg att vi hade fått ganska många nya besökare, kanske inte ett så bra första intryck och se att vi inte har uppdaterat på ca 1 och ½ vecka :S men det brukar vara bättre jag har bara haft fullt upp med nationella proven, skolan överhuvetaget också Freja förstås :P

Nu måste jag knalla vidare, hörs snart hoppas jag!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! Freja har en egen kategori! Jag vill också ha en! Haha, skoja bara (om du va så dum att du gått på det Malin så ska du få en squeez :P) Fast när jag tänker efter... ...det skulle nog inte va så pjåkigt med en egen kategori...



...Haha! Fortsätter drömma.

2009-07-02 @ 20:20:37
URL: http://vampyrflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0