Malin

Godkväll :D

Hur har eran dag varit?? Min har varit braa, vi gick väl upp ganska sen, fixade iordning oss för att sen gå ut en långpromenad med Freja och Pepsi, därefter åkte vi alla 4 in till Sumpan för att Bellen och jag skulle ta två nya hål i öronen, men man måste vara 18, något som vi inte alls tänkte på... så det blev inget, så nu måste jag övertala mamma att hon ska hänga med, och hon vill inte ens att jag ska ta fler hål i öronen :( jobbigtjobbigt :P Men efter det så kollade vi lite på kläder/smycken och sen åkte vi hem :)

Igår så va jag, Bellen och Lotta i stan i några timmar, kollade på en massa kläder och sånt men jag köpte faktist inget :O hihi, därefter hem till Bellen och packade saker till övernattningen, sen till mig och packa och sen till Lotta, hos Lotta så kom även Ellinor dit och vi kollade på film och sen sov alla över där :)


Nu börjar DH så vi hörs senare

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0