Malin - This is it

Godkväll :D

Idag så har jag inte gjort något speciellt, långpromenad med Freja, storhandlat mat och köpt presenter till Fredrik(min lillebrorsa), skulle varit med Lotta, Bellen & Ellinor nu på eftermiddagen men det blev inget.

Igår däremot så var jag och Elin(min storesyrra) på Titanicutställningen, den va mkt intressant fast vi hade lite brottom så vi skyndade oss igenom den och det va lite synd, menmen :) Efter det direkt till kista och möta Emma, äta lunch och därefter bio, Michael Jackson - This is it, veeeerkligen bra!!! (om man gillar MJ) När man hör/ser honom så vill man liksom bara höra/se mer mer mer! Köpte en fin tröja också, alltså en MJ - this is it tröja hihih :D Sen efter filmen så gick vi och kollade lite i affärer, köpte en mörklila tröja med trädmotiv fram ifrån hm:)

Michael Jackson - This is it


Nej nu ska jag försöka hitta en gratissida som har en fungerande True Blood säsong 1 avsnitt 2, hittar ingen som fungerar!! :(

Pusshej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0