Malin

Hejsan!

Detta var verkligen länge sen man gjorde, men nu så! Emma gnällde lite igår så nu ska jag börja blogga igen så ofta jag kan! :D "hurrningar hörs i bakrunden"

Tjaa, kan väl börja med att berätta vilket gymnasium jag börjat på. Säbyholms naturbruksgymnasium, jag trivs jättejättebra där, eller jag och Freja får jag väl säga, det är verkligen rätt linje och skola för mig, det är skoj :) Jag bor på internat där, men åker hem på helgerna :D:D


Här är en bild på Freja och Wilma när dom badar då vi va ute på en promenad förut.
(Wilma är min kompis hund, dom har blviit jättebra polare :D)



En bild på Freja när hon är påväg att flyga iväg med sina öron som vingar :D

Annars då, nu sitter jag och kollar på reprisen av DH.. ganska så seg är jag idag.. :P

Men jag ska försöka skriva så ofta jag kan, kommer lägga in en bra bit av en låt om några minuter :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0