Malin

Hejhej:D
Nu var det riktigt länge sen jag skrev, och alla tjatar så här är jag :D:D Anledningen till att jag inte skriver ås mkt är att jag inte har internet på skolan(bor ju på internat i veckorna, tillsammans med Freja(hunden:)) men jag håller på att kämpa för att få internet hihi :P) Sen på helgen är jag typ död så då har jag inte något intressant att skriva hihi ;D

Men i alla fall, idag så var jag och Emma och red, det gick väldigt bra för oss båda :) Efter det så kom jag hem, sov lite i soffan haha och sen åkte mamma och jag iväg till Kista och kollade på Luftslottet som sprängdes, mkt bra film :D



Men nu ska jag nog läsa lite True Blood, håller på med första boken på engelska :D

Ska försöka skriva lite oftare också!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0