Malin här

Hejhej,
har tyvärr inte kunnat skriva så något dom 2 senaste dagarna, har pluggat massa till SOprovet och sånt...

Våra filmer har kommit nu (dom som jag pratade dom i detta inlägg!) Och jag hade typ glömt bort hur bra jag tycker att den filmen är asså! (Dom kom så sent eftersom det blev nåt fel i datasystemet, men nu är dom äntligen här :)
Så jag lägger in några klipp på filmen sen! :D

Sen idag, så är det ju torsdag, och då har vi lång håltimma, då ville jag sitta vid datan (datanörd som jag är) så då frågade jag Torkel(lärare på skolan) om han kunde öppna datasalen åt oss, så ljög jag om att vi var tvugna att göra klart en sak på blocket (a), som såklart redan är färdigt.. :) så då öppnade han, och vi satt där med 26 datorer helt ensamma:P, så satt Lotta och jag där ett tag, sen så efter typ 45 minuter, så kom det några killar och banka på dörren, och vi får ju liksom inte släppa in dom, så då gjorde vi inte det, utan bara ignorerade dom, så blev dom typ skitarga och sa att som skulle slå ner oss och döda oss och såå, då blev vi lite nervösa, egentligen ganska konstigt,m eftersom att jag inte är rädd för dom, haha, men det var väl för att Lotta och jag skrämde upp varandra väldigt mycket! :P Så då skrek jag att vi inte fick släppa in dom, utan att dom fick gå och fråga Torkel, då fick dom damp, och det är liksom som 2 rum i datasalen, men det är liksom 2 dörrar, och sen 1 örr mellan rummen, men då har dom tagit bort den, så jag satt närmast den borttagna dörren i ena rummet och Lotta likadant i det andra rummet, men så gick det en annan kille till "min" dörr och höll på där också, då blev jag lite smått nervös och började stänga ner msn och sånt skit, så hörde jag att en lärare höll på att låsa upp dörren, jag ba: LOTTA, LOGGA UUUUUT!!! och började slå på henne :P så hon bara stängde ner allt och slömde logga ut från msn, så sprang jag vidare till dörren, för då var vi ju liksom "vettskrämda" fast mest roligt, men ni fattar.. så försökte jag låsa upp dörren, men man måste dra in den först, men det tänkte ju inte jag på, eftersom att jag var helt uppspeld, så lyckades Lotta logga ut, så kom hon springande till mig, och ba: DRAA!!, så precis när vi fick upp dörren så kom det typ 3 personer inspringande egenom öppning där det förr fanns en dörr, vi ba: AAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!! så flydde vi, men det var inte ens dom som hade slagit på dörren, hahah!!
Okej, det låter kanske inte så roligt, men Lotta och jag höll på att dö av skratt, det var skitkul:)

Idag har jag även varit på lindex och handlat underkläder (a) och även hämtat kakor hos Oliver åt Lotta och mig, med mamma och Susan:)
Sen har jag varit ute och sprungit.

Imorgon så slutar vi 13.20, då ska Lotta hem till mig, så ska hon hjälpa mig att öva på Tyska omprovet, jag lyckades på IG (a), så jag har omprov på tisdag, också ska vi kolla på Heroeravsnittet från igår :D
Sen ska jag till landet och sånt bajs, ska försöka sälja lite kakor/godis till dom som arbetar med våra skorsstenar (har ingen aning om hur det stavas:O men sånna man har på huset, som röken kommer ifrån när man eldar).


Nu har jag inte mycket mer att säga...
MEN EMMA, VILLE DU HA EN LÅDA CHOKLADBOLLAR? DOM KOSTAR 50 KR, DOM ÄR SMARRIGA, ISÅFALL BETALAR VI EN, OCH LÄGGER UNDAN EN LÅDA TILL FREDDES KALAS, SÅ NI KAN BETALA OCH SÅNT DÅ! MEN SÄG TILL HÄR PÅ BLOGGEN ELLER PÅ MSN!!




     
    Hehe, blev visst lite många bilder:P

Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Emmao

Jaaa!! Chokladbollar!!! Ge mig! hihihi men det där i datasalen verkar ju as roligt! och fan vad klantigt att du lyckades få ig.

See yaa time for sims!!

Såg du the sims 3 länken? Visst verkar det värsta roligt!? hihihihihi

2007-10-19 @ 13:59:04
Postat av: Malino

Aa, jag ska kolla, men ska jag lägga undan en låda???

2007-10-19 @ 14:11:29
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

JAAA! Tack

2007-10-20 @ 12:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0